Menció especial a la Crida Hack the School!

22 juny 2017 IE Sant Jordi

Estem molt orgullosos de comunicar-vos que la Fundació Jaume Bofill ha reconegut el projecte “Passadissos que ens porten més enllà” de la nostra escola amb una menció especial a l’entrega dels premis a les millors propostes per repensar els espais educatius. Dels 176 centres que van participar a la crida, cinc d’ells han rebut premis amb dotació econòmica i s’han concedit tres mencions especials, entre elles la de la nostra escola.  Volem agrair a la Fundació Jaume Bofill aquest reconeixement i l’oportunitat magnífica que ens han ofert, a través de la seva crida, per aprofundir en el procés de reflexió i transformació de la nostra escola. Gràcies també a tots els membres de la comunitat educativa i del nostre municipi que han fet possible el projecte –alumnes, mestres, famílies, responsables de la biblioteca de can Manyer- i especialment al Ramon Vilà, el nostre arquitecte, i en Bartomeu Galvany, el creador del nostre particular circuit de carreres. Esperem continuar comptant amb la col·laboració de tots vosaltres per construir el futur de la IE Sant Jordi!

Les propostes premiades han estat:

Primer premi: Escola La Farigola del Clot

Segons premis: Escola Nou de Quart i INS Antoni Pous

Tercers premis: Escola Canigó i INS Menéndez Pelayo

Amb les mencions especials:

Escola Juan Ramón Jiménez

Escola Pau Casals de Rubí