Rebem el premi “Reconeixements COOPCAT” 2017

10 juny 2017 IE Sant Jordi

La Confederació de Cooperatives de Catalunya ha reconegut la nostra escola en la Primera Edició dels “Reconeixements COOPCAT”, en un acte celebrat divendres 9 de juny a Barcelona i que va comptar amb la presència de l’Hble. Sr. Oriol Junqueras, vicepresident de la Generalitat i l’Hble. Sra. Dolors Bassa, consellera de Treball, Afers Socials i Famílies. Aquests premis són un reconeixement a aquelles cooperatives, que basant-se en els principis cooperatius –lliure adhesió, gestió democràtica, participació econòmica, autonomia i independència, promoció de l’educació, formació i informació, cooperació i interès per la comunitat- han contribuït de forma especial a la cohesió de la vida econòmica i social del país, l’enfortiment de l’emprenedoria i l’aposta per la igualtat d’oportunitats al territori. Des de l’escola volem agrair aquest reconeixement i refermar el nostre compromís, 50 anys després de la nostra fundació, de continuar treballant des dels valors del cooperativisme -respecte, solidaritat, diàleg, responsabilitat personal i col·lectiva, promoció de la llibertat i compromís social- per oferir un projecte d’Educació integral i de qualitat a la nostra comunitat.