Quatre guanyadors als Premis Tramscriure 2017!

10 juny 2017 IE Sant Jordi

Tramscriure és un dels projectes col·laboratius de la Fundació Tr@ms en els que participa la nostra escola. Té com a objectius treballar la literatura catalana, potenciant les competències lingüística i comunicativa, l’artística i cultural, la digital, la d’aprendre a aprendre i la d’autonomia i iniciativa personal. Les escoles participants presenten un text en català en representació de cada cicle, que en el nostre cas és l’escollit pels docents entre els guanyadors dels Premis Drac a Educació Primària i ESO. Els alumnes de cada cicle de totes les escoles de Tr@ms valoren i voten els millors textos del mateix cicle, exceptuant els de la seva escola, després d’haver-los treballat, i estableixen el Premi del Jurat Popular. La Fundació Tr@ms convida també un jurat especialitzat que atorga els Premis del Jurat.

En l’edició dels Premis Tramscriure d’aquest any 2017 quatre alumnes de la nostra escola han estat reconeguts amb el Premis del Jurat. Són:

• L’Astrid Picañol per “El cocodril envejós”. Primer premi categoria Joana Raspall (Cicle Inicial Primària)
  • La Miren Maestre per “La història d’un paper”, Accèssit a la categoria Joan Oliver-Pere Quart (Cicle Mitjà Primària)
  • La Irene Carrera per “Vaig ser…”, Accèssit a la categoria Miquel Martí i Pol (1r i 2n d’ESO)
  • La Júlia Aguilar per “Descripció irreal del dolor”, Accèssit a la categoria Joan Maragall (3r i 4t d’ESO).

La nostra enhorabona a tots ells! Trobareu tots els resultats dels Premis a: