Extraescolars

Les extraescolars que aquest curs han assolit un nombre suficient d’alumnes inscrits i es duran a terme són:

Activitats Etapa Horari
Permanències Infantil i Primària Matí de 08:00  a 09:00 h. I tarda de 17:00 a 18:00
Mon Language School Infantil Dimarts, dimecres i dijous de 14:00 a 15:00 h i de 13:40 a 14:40 h.
Taller de costura CM i CS Dijous de 14:00 a 15:00 h
Anglès Cambridge CM i CS

De dilluns a divendres de 13:50 h a 14:50 h Starters, Movers, Flyers i KET.
Dijous i divendres de 13:45 h a 15:15 h PET, First i Advanced
Reforç anglés Primària De dilluns a divendres de 13:50 h a 14:50 h
Let’s Play! De I5 a 3r primària Dimecres i dijous de 14:00 h a 15:00 h
Il·lustració i principis d’artteràpia ESO Dimarts 17:15 h a 18:15 h

Aquest any oferíem també Teatre, Fotografia, Balls de saló i llatins, Pinzells, textures i colors i Tallers d’Il·lustració per als més petits però malauradament no hem aconseguit un nombre suficient d’alumnes interessats i no podran iniciar-se, esperem poder tornar a oferir-vos-les en propers cursos.

Mon Language School

Anglès per a nens i nenes d’educació infantil, en grups reduïts, amb sessions dinàmiques 100% en anglès i exposició diària a l’idioma mitjançant cançons i jocs.

Taller de Cuina

Introduïm als nostres infants en la gastronomia, i en l’adquisició d’hàbits saludables.

Tots els ingredients estan inclosos en el preu i no utilitzem foc ni estris perillosos.

Guitarra

T’agrada la música i vols aprendre a tocar la guitarra?
Apunta’t i vine a gaudir-ne a l’escola!
Recordeu que no cal tenir nocions de solfeig.

Taller de costura

Potencia la teva creativitat, imaginació i curiositat coneixent noves textures i combinant teles i colors per crear estoigs, coixins, punts de llibre, cosidors, clauers…

Escola de bàsquet

Ens iniciem al mon del basquet amb la col·laboració dels monitors del C.B. Vilassar de dalt. Adreçat a nens i nenes de P-4, P-5 i Primària.

Hip-Hop

Adreçat a nens i nenes de primària que vulguin passar-s’ho bé ballant, petita introducció al món de la dansa.

NORMATIVA DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Totes les activitats tenen un límit de places i es respectarà rigorosament l’ordre d’arribada de la inscripció.

En cas de no arribar a un mínim d’alumnes en alguna de les activitats, aquesta s’anul·larà i l’escola n’informarà oportunament a les famílies.

Totes les extraescolars s’iniciaran la primera setmana d’octubre i finalitzaran al maig.

Per iniciar qualsevol activitat és imprescindible omplir el full d’inscripció, que ha d’estar signat pels pares.

El rebut es cobrarà mensualment.

Per anul·lar la participació en una extraescolar caldrà notificar-ho amb dues setmanes com a mínim d’antelació abans de concloure el mes. Penseu, però, que per garantir la viabilitat de l’extraescolar és fonamental el compromís dels participants al llarg de tot el curs.

Les inscripcions s’hauran d’entregar a secretaria abans del 15 de setembre de 2024.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb l’escola mitjançant correu electrònic a extraescolars@iesantjordi.org