Sopar de comiat de 4t d’ESO

22 juny 2017 IE Sant Jordi

El dissabte 17 de juny vam celebrar el comiat dels alumnes de 4t d’ESO que deixen l’escola en concloure Educació Secundària, molts d’ells després de tretze anys formant part de la família Sant Jordi. En un acte molt emotiu al gimnàs de l’escola, van rebre el birret i la banda de graduació de mans dels que han estat els seus mestres i professors des de P3 fins a l’ESO, acompanyats per les seves famílies. Vam recordar plegats la seva arribada a la Caseta, els anys a Primària i ESO, les colònies, les sortides, els projectes plegats i els viatges –especialment, el darrer a Londres!- a través de fotografies i vídeos elaborats pels pares. Al sopar posterior, vam acomiadar les famílies que deixen l’escola i els hi vam fer entrega del drac commemoratiu que dona testimoni del seu pas per la nostra escola. A totes elles gràcies per confiar-nos tots aquests anys l’educació dels vostres fills! I a tots els alumnes que ens deixeu, molta sort en aquesta nova etapa que inicieu i recordeu que el Sant Jordi serà sempre casa vostra!