Aquest Sant Jordi estem de sort!

21 abril 2018 IE Sant Jordi

Aquest Sant Jordi estem de sort! Veniu a comprar el vostre llibre, nou o de segona mà, a la parada de l’escola a la Plaça de la Vila i participeu en el sorteig d’un munt de regals que hem aconseguit gràcies a la col·laboració d’un dels nostres pares cooperactivistes, en Jordi Aragonés:

• un sopar al Restaurant Beach Club El Péndulo de Castelldefels
  • material esportiu de pàdel gentilesa de XPalas
  • packs de merchandising de Moto GP de Catalunya
  • un exemplar signat de “No entiendo nada” d’Andreu Buenafuente
  • dos exemplars signats de “Els estranys” de Raül Garrigasait, premi Llibreter 2017 i premi Òmnium a la millor novel·la en llengua catalana 2017

A la parada trobareu també roses i samarretes per ajudar als alumnes de 4t d’ESO en el seu viatge de final de curs a Londres. I recordeu que tots els diners recaptats a través de la venda de llibres es destinaran al projecte solidari de l’escola d’aquest curs 2017-2018, el Repte 1 Tona del Microbanc d’Aliments IE Sant Jordi. Estem a punt d’aconseguir 1 tona d’aliments per a Càritas Vilassar gràcies a la vostra ajuda!