Premis Dracs 2018

30 abril 2018 IE Sant Jordi

La diada de Sant Jordi ens va portar com cada any la festa dels premis Dracs al Teatre La Massa de Vilassar. Des dels més petits de la Caseta fins als alumnes de secundària, els Dracs reconeixen el nostres millors creadors literaris en prosa i poesia en català i anglès, alhora que constitueixen el primer dels actes de comiat de la promoció que deixa l’escola enguany. Enhorabona a tots els guardonats! També van rebre els seus premis els guanyadors del premi Manetes a les millors creacions artístiques amb materials reciclats i del premi FotoFlash al talent dels nostres millors fotògrafs.  Volem fer arribar el nostre especial agraïment al jurat i a tots els i les alumnes  de 3r d’ESO per fer possible aquesta gran festa!