Agraïts de tornar a trobar-nos a l’escola!

26 setembre 2020 IE Sant Jordi

Ja ha conclòs la segona setmana de classe d’aquest nou curs tan atípic! Tot i les incerteses i preocupacions que compartim com a comunitat educativa, aquests primers dies volem fer-vos arribar un missatge d’agraïment i reconeixement. En primer lloc a l’equip directiu, per la feinada enorme de redacció i implementació del pla de retorn a l’escola; al claustre i personal de serveis del centre per l’esforç per tenir cura de tots els detalls que ens ajuden a fer de la nostra, una escola el més segura possible; a les famílies per la seva col·laboració, implicació i ajuda complint totes les recomanacions que ens han fet arribar el Departament d’Ensenyament i el de Salut; i com no als nostres alumnes, des dels més petits de la Caseta als grans de l’ESO, que ens demostren cada dia la seva capacitat d’adaptació i el desig de continuar aprenent i gaudint del temps compartit amb els companys de classe! Estem feliços d’haver-nos retrobat a la nostra escola!