Microbanc d’aliments IE Sant Jordi

Aquest curs 2017-2018 l’escola vol fer-vos una proposta molt especial: un projecte solidari que involucra a tota la comunitat educativa –alumnes, mestres i professors, pares i mares-, gestionat íntegrament pels alumnes de l’escola i dut a terme al llarg de tot el curs.

La solidaritat és un dels valors fonamentals del cooperativisme, i creiem que la millor forma de potenciar-la és oferint als nostres alumnes la possibilitat d’esdevenir protagonistes reals d’un projecte solidari. Ens caldrà treballar en equip, reflexionar sobre el que ens envolta, ser creatius, aprendre a comunicar bé les nostres propostes, dissenyar accions eficients, aprendre com implementar-les, gestionar-ne els resultats i aprendre a col·laborar amb entitats del nostre entorn. I ho farem plegats, amb l’ajuda de mestres i professors i de ben segur amb la vostra col·laboració!

La nostra proposta és posar en marxa el MICROBANC D’ALIMENTS DE LA IE SANT JORDI amb un repte: recaptar l’import necessari per a comprar 1 tona d’aliments que entregarem a Càrites de Vilassar de Dalt en concloure el curs.

Per aconseguir-ho, els alumnes de l’escola han dissenyat tot un seguit d’accions que s’aniran implementant al llarg de tot el curs i de les que us mantindrem puntualment informats. I seran els mateixos alumnes, cadascun d’ells en funció del seu nivell, els responsables de gestionar tots i cadascun dels aspectes del projecte: control econòmic, disseny d’accions, comunicació, etc.