50 anys IE Sant Jordi

El proper curs 2016-2017 la nostra escola fa anys. I no és qualsevol aniversari, en fem 50! D’ençà d’aquells 29 pares fundadors, 31 alumnes i una mestra del primer curs 1966-1967, hem recorregut un llarg camí. Som ara 225 famílies, 327 alumnes, 28 mestres i 10 administratius i personal auxiliar els que integrem la comunitat educativa de l’IE Sant Jordi.

La Comissió del 50è aniversari ha preparat tot un seguit d’activitats que tindran lloc al llarg del proper curs perquè tots (famílies i alumnes actuals, antics pares i alumnes, mestres…) en puguem gaudir plegats. Podreu trobar informació de tots els actes a la web de l’escola, però aquí teniu un petit resum de les principals activitats:

• 16 de setembre de 2016: festa inaugural a Can Rafart per als alumnes d’Infantil i Primària amb berenar, inflables, espectacle de màgia, slackline i taller de percussió.
  • 10 de març de 2017: Festa Holi i performance d’antics alumnes vinculats al món de l’art.
  • Febrer 2017: exposició fotogràfica “Vine i descobreix-te!” a l’escola.
  • 21 d’abril de 2017: sopar de gala amb autoritats locals. Presentació d’un llibre i un audiovisual sobre els 50 anys de l’escola, i d’un llibre infantil sobre els orígens de l’IE Sant Jordi. Acte de reconeixement als antics presidents de la cooperativa i membres del Consell Rector.
  • 20 de maig de 2017: sopar d’antics alumnes a l’escola. Volem aplegar totes les promocions que han sortit de les nostres aules.

Aquest divendres 16 de setembre de 2016 hem gaudit d’un inici de curs ben especial, tot començant les celebracions dels 50 anys de l’escola. Un pastís genial –gràcies Eli!- que ha passejat per tota l’escola i una festa a can Rafart amb inflables, espectacle de màgia, taller de percussió i acció plàstica i slackline. Doneu un cop d’ull al vídeo!

Feliç 50è aniversari!