Menjador

Dilluns a divendres de 13 a 15 h.

Durant l’horari de menjador, els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària fan estudi de 14 a 15 h. Els alumnes de l’ESO fan estudi de 13.30h fins a les 14h.

Personal de menjador:

Albert Ruf (coordinador)
Raquel Carmona
Mari Conde
Mercedes Fernández
Núria Jove
Miriam López
Anna Pibernat
Àngels Andreu

Treballem amb l’empresa 7 i Tria (www.7itria.cat) que fa servir la línia freda.

Què és la línia freda ?

1. El menjar s’elabora a la cuina central del proveïdor. El procés d’elaboració en línia freda garanteix les qualitats nutritives i organolèptiques dels aliments i el seu manteniment.
  2. La línia freda consisteix en el refredament ràpid dels aliments, tot just ser cuinats, mitjançant refrigeradors (abatedors de temperatura), sense trencar la cadena del fred. Els aliments s’envasen en barquetes homologades que són termo-segellades. D’aquesta manera es conserven intactes les qualitats dels aliments per consumir-los.
  3. Aquestes barquetes es transporten en camions frigorífics i, quan arriben als centres, s’emmagatzemen en fred fins a l’hora d’escalfar l’àpat. L’escalfament es fa mitjançant forns elèctrics de regeneració. Un cop escalfat l’aliment ja és apte per al consum.

Extraescolars

Activitats Etapa Horari
Permanències Infantil i Primària Matí de 08:00  a 09:00 h. I tarda de 17:00 a 18:00
Anglès Cicle Infantil Infantil Dilluns de 17:00 a 18:15 h.
Dimecres de 14:00 a 15:00h
Taller de Cuina Infantil i Primària Dimarts de 17:00 a 17:15h
Dimecres de 17:00 a 18:15 h.
Taller de Teatre Primària Dilluns de 17:00 a 18:00h
Va-to-kem Primària i Secundària Dimecres de 17:00 a 18’00h
Guitarra Primària i Secundària Dimecres de 14:00 a 15:00h
Dijous de 17:00 a 18:00h
Escacs Primària Dijous de 14:00 a 15.00h.
Reforç d’anglès i d’altres matèries de 1r a 4t Primària Dijous de 17:00 a 18:15h.
Anglès Cambridge A partir de 3r de Primària  i Secundària Horari a determinar
Judo Primària Dijous de 17:00 a 18:00h
Mecanografia Primària Dimarts i Dijous de 14:00 a 15:00h
Taller de costura Primària Divendres de 14:00 15.00h
Escola de bàsquet P-4, P-5 i Primària Dimecres de 17:00 a 18:00h
Cant coral Primària Dilluns de 14:00 a 15:00h
Escola deHip-hop Primària Dilluns de 17:00 a 18:00h

Anglès

-Infantil:

Introduïm l’ensenyament de l’anglès en l’Educació Infantil, de manera lúdica i didàctica , fem servir cançons, titelles, contes i altres materials didàctics adequats a la seva edat.

Reforç d’anglès i d’altres matèries:

-1r, 2n, 3r i 4t de primària:

Reforçarem i ampliarem els continguts d’anglès d’aquestes etapes.

Potenciem especialment la part oral de la llengua (listenings, speakings…)

També farem reforç d’altres matèries.

Taller de Cuina

Introduïm als nostres infants en la gastronomia, i en l’adquisició d’hàbits saludables.

Tots els ingredients estan inclosos en el preu i no utilitzem foc ni estris perillosos.

Taller de Teatre

Activitat extraescolar d’interès pedagògic, que ajuda a treballar la memòria, l’atenció, la concentració i la imaginació. L’actriu Maria Lanau serà la responsable d’aquesta activitat.

Judo

Ens iniciarem en aquest esport de la mà de monitors titulats de l’Ateneu de Vilassar de Mar.

Mecanografia

Tècniques de velocitat per utilitzar el teclat de l’ordinador, ajuda a la concentració i a l’atenció, es treballa amb diferents mètodes, dictats, textos escrits i orals.

Escacs

Ens iniciarem en aquest mon del escacs d’una manera lúdica i divertida.

Guitarra

Continuarem fent guitarra, aquesta extraescolar està dirigit a nens que els hi agradi la música, no cal tenir nocions de solfeig.

Va-to-kem

Taller de percussió, la intenció és poder formar un grup de batucada a l’escola, per animar les festes i gaudir de la música tots plegats.

Taller de costura

Aquest taller està adreçat a nens que tinguin ganes d’aprendre a cossir, tallar. Reciclarem roba, “customitzarem” samarretes, farem unes petites introduccions al mon de la costura.

Escola de bàsquet

Ens iniciem al mon del basquet, adreçat a nens de P-4, P-5 i Primària.

Cant coral

Intentem formar un grup de cant coral, aquesta extraescolar està adreçat a nens de primària.

Hip-Hop

Adreçat a nens i nenes de primària que vulguin passar-s’ho bé ballant, petita introducció al món de la dansa.

NORMATIVA DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Es farà una reunió informativa el 6 de setembre a les 19’00h.

Totes les activitats tenen un límit de places i es respectarà rigorosament l’ordre d’arribada de la inscripció.

En cas de no arribar a un mínim d’alumnes en alguna de les activitats, aquesta s’anul·larà i l’escola n’informarà oportunament a les famílies.

Anglès, cuina i mecanografia començaran el 12 de setembre, la resta de les extraescolars ho faran a l’octubre.

Les activitats finalitzaran quan comenci l’horari intensiu de l’escola.

Per iniciar qualsevol activitat és imprescindible omplir el full d’inscripció, que ha d’estar signat pels pares.

El rebut es cobrarà mensualment.

Penseu que ha d’haver un compromís per tot el curs, per tal de donar una continuïtat a l’extraescolar.

Es farà una reunió informativa el 6 de setembre a les 19’00h.

Les inscripcions s’hauran d’entregar a secretaria durant el setembre.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb la coordinadora Marisa Hernández mitjançant secretaria o al correu electrònic marisahernandez@iesantjordi.org