Si vols arribar lluny, vés acompanyat!

9 febrer 2017 IE Sant Jordi

A la IE Sant Jordi estem orgullosos de formar part de la Federació de Cooperatives d’Ensenyament de Catalunya!

Les escoles cooperatives representem un model d’escola laicapluralactivahumanista i integrada en els valors de la societat catalana. Treballem per transmetre als nostres alumnes el valor del treball en comú i la importància d’implicar-se en la construcció d’una societat més justa i cohesionada. Aprenem a qüestionar-nos allò que ja creiem conèixer i el que encara ens és desconegut, a prendre decisions conjuntament i a posar en comú el resultat de les tasques individuals i col·lectives potenciant la comunicació i diàleg.