Viure de l’art

4 març 2017 IE Sant Jordi

El proper divendres 10 de març, de les 17:00h a les 20:00h, podrem compartir l’experiència d’un grup nombrós d’ex alumnes de l’escola que ha orientat la seva trajectòria professional cap a l’entorn de la creació artística. Des de la dansa i la música a les arts plàstiques –pintura, escultura, dibuix-, la comunicació audiovisual o el disseny, tindrem l’oportunitat de conèixer de primera mà la seva trajectòria i obra, participar en algunes propostes interactives i gaudir de la presentació del seus treballs. Per als pares i els més petits de l’escola constitueix una ocasió per descobrir plegats propostes artístiques de disciplines ben diverses, alhora que pels alumnes més grans és una oportunitat per entendre i apropar-se a l’art com una opció professional.

Al llarg de la tarda ocuparem de forma simultània diversos espais de l’escola que acolliran xerrades, mostres de la producció artística dels diferents participants i propostes interactives, que, estem segurs, resultaran d’allò més enriquidores. Animeu-vos a acompanyar-nos!

Arts plàstiques: Joan Artigas, Agnès Wasserman, David Abrodos, Mireia Pujol.

Guió i comunicació audiovisual: David Cassany, Ana Polo

Disseny: Marga Muñoz, Marc Aragonès, Marcel Aragonès, Andrea Álvarez, Mireia Estorach

Música: Eli Pons, Guillem Vives, Robert Poch, Jaume Yelo, Laia Lepiani, Clara Wasserman

Dansa: Dèlia Mulet, Berta Requena, Judith Abellán, Mar Amorós, Enric Marimon