La Dàmaris Gelabert amb els nens de la Caseta!

5 febrer 2017 IE Sant Jordi

El dimecres 25 de gener els més petits del Sant Jordi van rebre una visita molt especial: la Dàmaris Gelabert! Per celebrar els 50 anys de la nostra escola, vam convidar la Dàmaris a presentar als nens de la Caseta el seu espectacle “Cançons per aprendre i gaudir en família”. Plegats vam cantar, ballar, tocar i escoltar música amb cançons i jocs musicals que treballem a les aules i que ella ens va interpretar en directe. Vam compartir l’alegria i el plaer de fer música plegats i vam aprendre a comunicar-nos amb un llenguatge que va més enllà de les paraules: la MÚSICA!