Llibre del 50è aniversari

24 abril 2017 IE Sant Jordi

Ja tenim aquí el llibre del 50è aniversari! Escrit per en Jordi Folch i Soler i en Xavier Vilà i Planas recull la història de la nostra escola des d’aquell llunyà primer curs 1966-1967 amb els primers 31 alumnes del centre fins a l’actualitat. Hi trobareu imatges divertidíssimes i entranyables d’aquest mig segle de vida: les famílies fundadores, les primeres instal•lacions de l’escola, les sortides i activitats esportives dels anys 70 quan érem encara la “Escuela San Jorge de San Genís”, les generacions d’infants que han poblat els patis i les aules del centre, les sortides i colònies d’aquestes cinc dècades, els mestres que encara hi són -només una mica més joves!- i alguns que ens han deixat… Perquè ens cal saber d’on venim per saber on anem, animeu-vos a comprar el vostre exemplar! El podeu trobar a la Secretària de l’escola i té un cost de només 10 euros!