Sopar de Cloenda del 50è aniversari

25 març 2017 IE Sant Jordi

Estem d’aniversari, i no qualsevol, 50 anys! I volem celebrar-ho plegats totes les famílies que formem la IE Sant Jordi en l’actualitat, els pares i mares que han col·laborat en la gestió de l’escola en aquest mig segle a través dels Consells Rectors, el claustre actual de mestres i professors i els docents que ens han acompanyat al llarg dels anys.  Per això us convidem a assistir al Sopar de Cloenda que tindrà lloc el dissabte 22 d’abril de 2017 a les 20:00 h al Parc de can Rafart, on presentarem el llibre “La nostra escola: 50 anys de la Institució Escolar Sant Jordi” a càrrec de Xavier Vila i Jordi Folch, i lliurarem un detall de reconeixement als Presidents de la Cooperativa i Directors de l’escola en aquests 50 anys, en representació de tots els qui ens sentim part de la família de la IE Sant Jordi. Us hi esperem!