Un claustre diferent!

25 Febrer 2018 IE Sant Jordi

Aquest darrer dilluns els nostres mestres han celebrat un claustre diferent! El grup impulsor al canvi i d’innovació de l’escola ha estat el responsable de dinamitzar el claustre amb activitats orientades a replantejar els espais del centre des de la perspectiva dels mestres i professors. Hem valorat també la visió que tenen els alumnes de la seva escola a partir d’un qüestionari plantejat des d’Escola Nova 21 que han respòs els delegats de primària i secundària. Totes aquestes accions ens ajuden a definir i desenvolupar en profunditat la nostra visió com a escola: un referent en educació individualitzada, innovadora i d’excel·lència al Maresme.