Bols tibetans a P3!

23 febrer 2018 IE Sant Jordi

El so dels bols tibetans, uns bols metàl·lics de diferents mides que es colpegen amb una petita barra de fusta, és utilitzat pels monjos i lames del Tibet des de fa segles com una tècnica per aconseguir un estat de pau, relaxació i harmonia. Els bols produeixen una gama de sons harmònics i sobretons –un so fonamental del que es desprenen d’altres de més aguts que guarden una relació harmònica entre ells- que inunden l’espai que ens envolta i que ens ajuden a aconseguir un estat de plena relaxació i tranquil·litat. Aquesta setmana els més petits de l’escola, els alumnes de P3, han rebut la visita de la Sílvia Tirado de ShiaSlow que ens ha fet una sessió de 30 minuts de bols tibetans espectacular! Com podeu veure a les fotos ens hem relaxat profundament i en concloure l’activitat hem pogut experimentar per nosaltres mateixos com es toquen els bols i com sonen. Ha estat una experiència molt positiva que de ben segur repetirem!