Ens feliciten des de l’editorial Teide!

11 desembre 2017 IE Sant Jordi

En Jaume Rios, Cap de projectes de l’editorial Teide, ens va visitar el divendres 1 de desembre per assistir a la Fira de la Prehistòria, la cloenda del primer projecte que els alumnes de 5è han desenvolupat emprant aquesta nova metodologia d’aprenentatge.

Volem compartir amb tots vosaltres les paraules que ens ha fet arribar felicitant els nostres alumnes:

“ M’han agradat les exposicions que heu fet a la paradeta de la fira. Demostren que heu après un munt de coses sobre com vivien els humans en aquell temps i com van evolucionar al llarg del període més llarg de la Història. Són magnífiques les mostres plàstiques que vau fer al Museu d’Arqueologia de Catalunya. També ho són les mostres de tipus de pedres, la maqueta, la presentació digital, el molí de pedra,…. En fi, que heu treballat molt i bé i això es nota!

Jo, que veig un munt d’escoles, us asseguro que teniu molta sort d’anar a aquesta escola, amb aquests/es mestres tan eixerits i rigorosos que us ajuden a aprendre molt i a treballar en un entorn agradable, entre amics i amigues.”

Enhorabona doncs a la classe de 5è i als seus mestres!