Fira Solidària de Santa Llúcia

11 desembre 2017 IE Sant Jordi

Estem feliços de poder convidar-vos a la 1a Fira Solidària de Santa Llúcia de la nostra escola, que celebrarem el proper dissabte 16 de desembre de les 10:30 a les 13:30 h al pati de la Caseta.

Al llarg de les darreres setmanes, tots els alumnes de l’escola, des dels més petits d’Educació Infantil fins als alumnes de 4t d’ESO hem treballat amb l’ajuda de la Carme Fontàs, la Marisa Fernàndez i la Mercè Gonzàlez per oferir-vos un ventall d’objectes artesanals que estem segurs que us encantaran! Sabons i espelmes aromàtiques artesanals, imants molt enamoradissos, espelmes decoratives, bossetes personalitzades perquè l’angelet de les dents o el Ratoncito Pérez no es despistin quan venen a visitar-nos o uns rens súper dolços pels més golafres!

Tots els diners recaptats a través de la Fira es destinaran al “Repte 1 Tona”, el projecte de Microbanc d’Aliments de l’escola Sant Jordi que té com a objectiu fer donació d’una tona d’aliments a Càrites Vilassar en concloure aquest curs.

Podreu aprofitar la visita a la Fira per fer un volt per les classes de l’escola que trobareu ben guarnides amb tot el que hem estat treballant en aquest primer trimestre. Us hi esperem!