Projecció i debat: Most likely to succeed

14 desembre 2017 IE Sant Jordi

Fa uns mesos, l’equip directiu i el claustre de la nostra escola van gaudir del visionat del documental “Most Likely To Succeed” en els passis que va organitzar Escola Nova 21 per a docents participants en el projecte.

“Most likely to succeed”, que en català es traduiria com “Amb moltes possibilitats d’èxit” és un documental rodat al 2015, que mostra el dia a dia d’un institut dels Estats Units que segueix la metodologia de l’ensenyament basat en projectes. Fa el seguiment de diferents persones i mostra els avantatges i els inconvenients d’aquesta manera de treballar, i la contextualitza en una societat que reclama un replantejament del sistema educatiu. Recull punts de vista i opinions de diferents líders educatius, professorat, pares i mares, alumnes… No dóna la resposta als dubtes que tot procés de canvi origina, però sí que planteja les preguntes que ens han de fer reflexionar sobre la manera com els nostres alumnes aprenen.

Aquest documental ha estat utilitzat en els darrers dos anys en centenars de centres educatius per a estimular i promoure el debat a la comunitat educativa sobre quins són els reptes que la realitat del segle XXI planteja al món de l’Educació.

Ara tenim l’oportunitat de poder gaudir com a famílies d’aquest documental gràcies a la participació del nostre centre al projecte Escola Nova 21. Creiem que constitueix una gran oportunitat per a reflexionar plegats sobre el model d’escola que volem per als nostres fills. Per això us convidem a participar en la projecció del documental que tindrà lloc el proper dijous 14 de desembre a les 20:00 h a la mateixa escola, i en el debat posterior obert a les famílies i on prendrà part l’equip directiu del centre.

Si voleu, podeu trobar més informació sobre el documental al seu web oficial:

Per a facilitar l’organització de l’acte, us agrairem que confirmeu la vostra assistència trucant per telèfon al 937531203 o via correu electrònic a consellrector@iesantjordi.org.