Taller de telers al cicle mitjà d’educació primària

26 octubre 2022 IE Sant Jordi

Entre els diferents tallers d’aprenentatge que desenvolupem a cicle mitjà, aquesta setmana hem treballat el de telers. Aquests tallers pràctics, de dues setmanes de durada, ens permeten treballar en grups reduïts potenciant diverses habilitats dels infants, en aquest cas especialment la concentració sostinguda, la creativitat i la coordinació psicomotriu. Al llarg del curs continuarem aplicant aquesta metodologia en tallers d’arquitectura, música i expressió artística, petits científics, jocs de taula i el “taller zen” on aprenem tècniques de relaxació i gestió emocional.

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior han donat un cop de mà als seus companys de Cicle Mitjà, afavorint així l’aprenentatge entre iguals i el treball vertical a l’escola.