Projecte cinquè: l’origen del cinema

15 desembre 2015 IE Sant Jordi
Video not found

Durant aquest trimestre, els alumnes de la classe de cinquè hem estat treballant el projecte. Aquest any, el tema escollit ha estat l’origen del cinema: volíem investigar quina va ser la primera pel·lícula que es va rodar, com eren les càmeres i els projectors de l’època, quines diferències hi ha entre el cinema original i el cinema actual… Al cap d’uns dies de recerca d’informació i posada en comú, ens va visitar el professor de la Universitat Pompeu Fabra, Eduard Cairol, que ens va explicar moltes coses que no sabíem. Va ser una gran experiència per a tots.

Com a treball final del projecte, hem gravat quatre pel·lícules. Prèviament, n’hem pensat l’argument i l’hem planificat amb l’ajuda d’un guió.

Aquí en teniu el resultat. Nosaltres n’estem molt contents!

Aquí en teniu més: Aventures en el temple, Amor impossible, Martina Rosa