Iniciem el Batxillerat Dual!

18 octubre 2019 IE Sant Jordi

Enguany la nostra escola ofereix la possibilitat d’estudiar, a través de l’organització nord-americana Academica Corporation (www.academica.school), el Batxillerat Diploma Dual i aquest és el grup dels nostres primers alumnes!

El programa consisteix en cursar, de manera simultània, el batxillerat espanyol de forma presencial i el nord-americà de forma virtual, obtenint així la doble titulació. El programa es pot iniciar a segon, tercer o quart d’ESO i es finalitza en aconseguir els sis crèdits exigits, que representen el 25% del currículum de High School americà, mentre el 75% restant es convalida aprovant els crèdits del batxillerat espanyol.

Aprofitem per desitjar-los a tots ells un molt bon inici del seu Batxillerat Dual!