Exàmens Young Learners de la Universitat de Cambridge

15 maig 2015 IE Sant Jordi

logo que acredita a la nostra escola com a Centre Preparador d'exàmens de la Universitat de CambridgeL’Escola Sant Jordi organitza un any més els exàmens Young Learners de la Universitat de Cambridge per alumnes de Primària. Segur que heu sentit parlar del First Certificate. És l’examen més conegut de Cambridge ESOL (la divisió d’idiomes de la Universitat de Cambridge per a parlants d’altres llengües), i certifica que els alumnes que l’aproven tenen un nivell intermig-avançat.

Exàmens Young Learners de la Universitat de CambridgePerò Cambridge ESOL proposa també exàmens per a alumnes més joves: els Young Learners (“joves aprenents”). Aquests exàmens poden ser del nivell Starters (“els que comencen”), Movers (“els que avancen”) i Flyers (“els voladors”).

El proper divendres 22 de maig a partir de les 15.00h es realitzaran les proves al nostre centre de Movers i Flyers