Ens sumem a la crida sobre l’emergència climàtica!

29 setembre 2019 IE Sant Jordi
La nostra escola s’ha sumat aquest divendres 27 de setembre a les accions convocades a nivell mundial per reflexionar i lluitar contra la situació d’emergència climàtica que viu el planeta. A les 11h del matí els i les alumnes de totes les etapes hem sortit als patis de l’escola per fer un minut de silenci i representants dels diferents cursos han llegit un manifest redactat pels alumnes reivindicant la necessitat de prendre consciència de la greu crisi mediambiental que viu el nostre planeta i la necessitat de tenir-ne cura.
Els i les alumnes de secundària han fet després un recorregut pels carrers de Vilassar, recollint i netejant els espais públics de burilles, plàstics, paper, restes orgàniques (pipes…) i restes no reciclables per portar-les després als contenidors adients.