“Ens estimem l’escola”, crida-concurs de l’ARA

24 novembre 2020 IE Sant Jordi

Volem felicitar en Jordi Buquet, de 1r d’ESO, perquè ha estat un dels finalistes de la crida-concurs “Ens estimem l’escola” del diari ARA! El diari, en col·laboració amb l’Associació de Mestres Rosa Sensat, va convocar en ocasió del Dia Internacional de la Infància un concurs en el que han participat més de seixanta escoles de tot  el país a través dels seus alumnes dels últims cursos de primària i d’ESO demanant-los que dibuixessin les notícies del diari o adrecessin cartes als seus mestres, explicant en primera persona què els agrada de l’escola i què en millorarien. Felicitats al Jordi per una carta preciosa que ens recorda a tots com d’important és gaudir de totes les persones que ens envolten i dels petits regals quotidians que ens fa la vida!