Cursa solidària 2014

28 novembre 2014 IE Sant Jordi

Cursa solidàriaEl proper divendres 5 de desembre, tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 4t d’ESO, participaran en una cursa solidària per tal de col·laborar amb la Marató de TV3.

La cursa es farà a Can Rafart a les 9:30h i es començarà pels més petits. Una vegada hagin acabat de córrer els nens, els pares que així ho desitgin podran fer una volta simbòlica al recorregut.

Enguany comptarem amb la presència de Julio Salinas.

També hi haurà habilitada una unitat mòbil del banc de sang que estarà ubicada en el carrer Ignasi Iglesias des de les 9h fins les 13h, per tal que tothom qui vulgui pugui col·laborar-hi.

Esteu convidats a gaudir d’una jornada esportiva on els vostres fills/es participaran a la cursa solidària per la Marató de TV3. Aquest any la recapta es destinarà a la investigació de les malalties del cor.