Correm per La Marató!

3 desembre 2017 IE Sant Jordi

Divendres 1 de desembre vam celebrar com en els darrers anys la cursa per La Marató al parc de can Rafart. Tots els alumnes de l’escola, des dels més petits de P3 fins els més grans de 4t d’ESO van córrer solidàriament per recaptar fons que s’entregaran íntegrament a la convocatòria d’enguany de La Marató de TV3 dedicada a les malalties infeccioses. Després de la cursa vam gaudir d’un gran esmorzar preparat pels alumnes de 3r i 4t d’ESO gràcies a la col·laboració de Cal Mosso, Can Cros, Fruites i Verdures Campins, Supermercats Sorli Discau i Veritats Supermercat. Recordeu que al llarg de la propera setmana encara podeu depositar els vostres donatius a l’urna ubicada a Secretaria. Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda i participació! Som cooperativa, som solidaris!