Concurs de Fotografia Digital de la Fundació Tr@ms

25 setembre 2017 IE Sant Jordi

La Fundació Tr@ms convoca el seu concurs anual de Fotografia Digital, que té com a objectiu promoure la creativitat entre les persones que formen la nostra comunitat (alumnes, pares i personal dels centres associats).

BASES DEL CONCURS

• Podran participar tots els alumnes, famílies i personal dels centres de les escoles de Tr@ms.
  • La temàtica de les fotografies és ‘L’educació a través de la càmera ’. Es pot presentar un màxim de 5 fotografies per participant.
  • S’hauran d’enviar com a fitxer adjunt a l’adreça concurs@fundaciotrams.org abans del dia 24 de noviembre de 2017 indicant les dades de l’autor, la categoria i el Centre Educatiu.
  • Sense perjudici dels drets d’autor, les fotografies presentades passaran a formar part de la fototeca de Fundació Tr@ms per temps indefinit i podran ser utilitzades en la creació de materials o documentació explicativa de les activitats de la Fundació.
  • El jurat, representat per totes les escoles, escollirà una fotografia guanyadora per cada categoria (alumnes, famílies i professors/es) a més de poder seleccionar fotografies finalistes.
  • Els premis consistiran en un diploma a les fotografies finalistes i una càmera digital a cada guanyador. La presentació de les fotografies al concurs comporta l’acceptació de les presents bases.