Comencem el dia amb l’assemblea d’aula

19 setembre 2021 IE Sant Jordi

Enguany hem introduït a l’escola una nova eina metodològica  pedagògica, l’assemblea d’aula. Iniciem cada matí les activitats del dia amb aquest espai educatiu en construcció constant que constitueix una assemblea escolar. Un espai on plantegem els objectius d’aprenentatge que desenvoluparem al llarg del día, reflexionen sobre les diverses eines que podem emprar per assolir-los, i abordem les dificultats i conflictes que sorgeixen a l’aula amb actitud respectuosa i constructiva. Entre tots establim acords i pautes que afavoreixin la convivència a l’escola i prenem consciència dels drets i deures que comporta forma part d’una comunitat. Una fórmula que millora els processos d’aprenentatge, afavoreix una formació integral i participativa, promou una cultura vivencial dels drets de la infantesa i crea un entorn respectuós i equitatiu on tots i totes tenim l’oportunitat d’expressar-nos de manera creativa i propositiva.