Col·laborem en la 22a Fira contra el Càncer

4 juny 2017 IE Sant Jordi

Aquest cap de setmana, l’escola ha participat en la 22a Fira contra el Càncer que organitza Vilassar de Dalt Contra el Càncer al Parc de can Rafart. Com venim fent en els darrers anys, l’escola hi col·labora amb una parada de venda de joguines i llibres de segona mà, recollits entre les famílies de l’escola gràcies especialment a l’esforç i la dedicació de l’Esther Vega i en Joan Condemines, ànimes del nostre equip de firaires. Aquest any hem aconseguit una xifra rècord de recaptació: 609 euros! Aquesta quantitat s’entrega íntegrament a Vilassar de Dalt Contra el Càncer que la inverteix en els diferents serveis que ofereix a les persones del nostre entorn i les seves famílies afectades per la malaltia. Us animen a conèixer la gran feina que l’entitat duu a terme a www.vilassardedaltcontraelcancer.cat. Moltes gràcies a tots els que feu possible aquesta col·laboració aportant les vostres joguines i especialment als pares i mares firaires que han passat el cap de setmana a can Rafart!