Aigua pel Sahel

16 juny 2019 IE Sant Jordi

Aquest dijous 13 de juny els i les alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa d’Educació Visual i Plàstica han presentat el seu curt en col·laboració amb l’ONG “Aigua pel Sahel” a la cloenda del projecte Reacciona a Barcelona. Reacciona és un projecte orientat a treballar la consciència social i la cultura de la pau entre els alumnes de 3r i 4t d’ESO mitjançant la realització d’un curtmetratge a partir de la col·laboració amb ONGs escollides pels propis alumnes. En el nostre cas hem reflexionat sobre el malbaratament d’un recurs fonamental com l’aigua en els països desenvolupats i les dificultats per accedir al seu ús en els països del Tercer Món com Burkina Faso, on les dones recorren caminant més de 2 hores cada dia per aconseguir els 12 litres diaris que cada persona utilitza.