Preparem la 2a Fira Solidària de Santa Llúcia!

8 Desembre 2018 IE Sant Jordi

Cors per a l’arbre de Nadal, bossetes per a l’Angelet de les Dents, sabons artesanals, ninots de neu fets amb arròs… Tots els cursos de l’escola preparem els objectes per vendre a la 2a Fira Solidària de Santa Llúcia de l’escola, que cel·lebrarem el proper 14 de desembre de les 15:00 a les 17:00 h coincidint amb el concert de nadales. Enguany tots els diners recaptats serviran per a col·laborar amb el Casal del Infants, una ONG que treballa des de fa més de trenta anys facilitant l’accés a l’educació als nens i nenes més vulnerables del nostre entorn. Us esperem a tots!