L’Escola Sant Jordi va a TV3

27 Desembre 2012 IE Sant Jordi

Sant Jordi a TV3El alumnes de 6è de Primaria de la IE Sant Jordi van participar al programa de TV3, que forma part de la programació del Club Super 3, Fish & Chips. Un programa concurs que utilitza el joc i la diversió per promoure l’anglès com a llengua de comunicació entre els més joves.

L’equip, format per tres alumnes de 6è de l’IE Sant Jordi, que ara fa 1r d’ESO,  va guanyar la competició del Fish & Chips on van haver de demostrar les seves habilitats  parlant i entenent la llengua anglesa. El premi va ser una càmera de filmar per l’escola. El programa s’emetrà  el proper dissabte 29 de desembre.