Actualitat

Estalvi d’energia

Els alumnes de 6è de primària estan realitzant un vídeo de com estalviar energia de forma domèstica com a pràctica del tema que estan estudiant a medi natural.
Han fet guió, «story board», gravació i edició. Per editar-los utilitzen Ordinadors i iPads!