Escola de pares: Normes i límits a l’adolescència

15 gener 2018 IE Sant Jordi

Vols gaudir de l’experiència de ser pare o mare d’un fill adolescent i no morir en l’intent? Doncs aquesta és la teva xerrada! Des del programa Órdago, una iniciativa de l’organització socioeducativa Edex per impulsar el desenvolupament positiu dels nens i adolescents, ens arriba: “Normes i límits a l’adolescència”, una xerrada que ofereix eines a les famílies per aprendre a establir límits i normes d’una forma positiva i constructiva. Perquè saber què esperem d’ells i què és permès –o no permès- a l’entorn familiar ajuda als nostres fills a créixer sentint-se segurs i acompanyats i fomenta la seva responsabilitat i capacitat d’autocontrol. Us esperem a tots el proper dilluns 29 de gener a les 20:30 h, per compartir dubtes i inquietuds i aprendre a ser millors pares!