Cursa solidària per la Marató 2015 de TV3

29 novembre 2015 IE Sant Jordi

El proper divendres 4 de desembre, a les 10 del matí, tots els alumnes, vestits amb el xandall de l’escola, faran la tradicional cursa per la Marató de TV3 al Parc de Can Rafart.
L’ordre de la cursa vindrà marcat pels cursos acadèmics i hi haurà una darrera volta per tots aquells pares i mares que vulguin aportar el seu granet de sorra a la solidaritat amb la Marató.
Marató 2014
Aquest any comptarem amb la presència d’en César Cañas, 11 vegades campió del món en Biketrial.

Com a reconeixement de l’esforç fet, tots els alumnes gaudiran d’un esmorzar saludable gràcies a la col·laboració de diferents comerços del municipi: forns de pa: Cal Mosso i Can Cros, Fruites i verdures Campins i Supermercats Sorli Discau.

La gestió de l’esmorzar anirà a càrrec dels alumnes i professors de 3r i 4t d’ESO.

Alhora, aquells que desitgeu fer una aportació més gran per a la Fundació de la Marató de TV3, tindreu una urna a la Secretaria de l’escola.
Tots els diners que es recullin s’ingressaran al compte de la Fundació de la Marató de tv3 que aquest any recull fons que destinarà a la investigació de la diabetis i l’obesitat.