Guardonats pel diari Ara!

23 novembre 2022 IE Sant Jordi

El Diari dels Nens és una iniciativa del Diari Ara per donar veu als infants i joves de Catalunya, i apropar-los al món de la comunicació. Enguany, en col·laboració amb Unicef, i sota el títol “La Salut Mental explicada pels joves”, el diari convidava les escoles del país a participar en un concurs de relats breus i il·lustracions, on els alumnes podien compartir la seva perspectiva i experiències al voltant de la salut mental i el benestar emocional. Tres dels nostres alumnes han estat guardonats en la proposta de relats breus, en la que han participat més d’una cinquantena d’escoles de tot Catalunya. En la categoria dels escrits de 1r i 2n d’ESO, la Nazaret de 1r d’ESO i la Mariona de 2n d’ESO han rebut el primer i segon premi respectivament, i en Lorca de 3r d’ESO ha estat reconegut amb el primer premi dels escrits de 3r i 4t d’ESO. Moltes felicitats i gràcies per compartir amb tots nosaltres les vostres reflexions!