Conclou la reforma de l’escola!

10 setembre 2021 IE Sant Jordi

Aquest estiu la nostra escola ha vist fer-se realitat un projecte llargament desitjat per tota la nostra comunitat educativa, la reforma dels espais centrals de l’escola i l’edifici d’educació primària.  El projecte de reforma, obra dels arquitectes Roger Montoto Manent de 23:45 Arquitectes i Àlex Alesina Donada i Laura Coma Fusté de Quintarquitectes, ha transformat els antics espais de l’escola ens volums lluminosos, càlids, confortables i versàtils que permetran als nostres mestres i professors continuar desenvolupant el projecte pedagògic del centre en les millors condicions. Aquesta reforma ha estat possible gràcies a la col·laboració i participació de tots els socis i sòcies cooperativistes actuals i d’aquells que ens han precedit en aquesta tasca engrescadora dels pares i mares del Sant Jordi de continuar construint una escola de futur per als nostres fills i filles. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!

Ben aviat us esperem a tots al nou Sant Jordi per conèixer de primera mà les noves instal·lacions. Resteu atents a les xarxes de l’escola on us anirem explicant totes les activitats que hem organitzat!