Celebrem el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

18 febrer 2020 IE Sant Jordi

Des del 2016, l’11 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, amb l’objectiu d’inspirar i promoure la participació plena i en condicions d’igualtat de les dones i les nenes en tots els entorns vinculats a la Ciència i reconèixer els seus èxits.  A l’escola ens hem sumat a aquesta celebració a través de diverses accions de sensibilització. Els alumnes de 2n d’ESO han preparat diferents presentacions i experiments per als seus companys d’educació primària i infantil per estimular la seva curiositat científica i ensenyar-los que les disciplines científiques com la Física o la Química poden ser ben divertides!

D’altra banda els i les alumnes d’ESO han rebut la visita de la Dra. Pino Alonso i la Dra. Clara López-Solà, investigadores en Neurociència de la Fundació Idibell i l’Hospital Parc Taulí, que han compartit amb ells la seva experiència com a dones dedicades a la recerca científica i les seves reflexions sobre la necessitat de potenciar models de dones dedicades a la Ciència que animin a les joves actuals a dedicar-se a les disciplines científiques com les Matemàtiques, Enginyeria, etc.