Celebrem Portes Obertes!

4 març 2018 IE Sant Jordi

Moltes gràcies a totes les famílies que us heu acostat aquest matí a conèixer la nostra escola i a interessar-vos pel nostre projecte educatiu! I també especialment a tots aquells que heu fet possible una jornada molt especial de Portes Obertes! Als mestres i professors per compartir amb nosaltres tota la feina increïble que feu a les aules. A les nostres maquilladores infatigables, la Belen i l’Eli, per les seves creacions. A les artistes dels globus, la Mar i la Mª Carmen, perquè són una font inesgotable de joguines màgiques. A la Carme i la Montse perquè enguany hem gaudit d’una sugar table de disseny! Al Pepe de can Cros que ens ha portat una xocolata boníssima! A tots els pares i mares que heu compartit amb nosaltres les vostres galetes i pastissos. A la Marta, per dedicar-nos un diumenge del seu temps personal per explicar a les noves famílies el nostre espai del migdia. Al Jordi, la Laia i la Núria pel concert improvisat a la Caseta i a totes les famílies, alumnes i ex-alumnes que ens heu ajudat amb la vostra presència a explicar què és la I.E.Sant Jordi. Som un gran equip!