TREVA arriba a les aules!

20 abril 2017 IE Sant Jordi

Després del periode de formació de tot el professorat de l’escola en TREVA (Técnicas de Relajación Vivencial Aplicadas al Aula), ha arribat el moment de posar en joc totes les tècniques apreses i fer-les arribar als nens i nenes per augmentar el benestar a les aules i, alhora, afavorir l’aprenentatge.

Des de fa una setmana els alumnes de l’escola, i alhora els mestres, pratiquem la salutació i el comiat conscient a l’entrada i sortida de l’escola, fem respiracions per ajudar a trobar l’equilibri interior, escanegem el nostre cos i aprenem a tenir-lo més present, fem relaxacions i/o massatges i en tornar del pati mirem de comentar allò que ha estat motiu de conflicte.

Aquestes són algunes de les tècniques que apliquem en moments puntuals del dia. Moltes d’aquestes accions ja es portaven a terme, d’una manera o altra, a les aules, però ara estan recolllides en un marc d’acció global que permet traçar una línia clara d’escola. Amb la implementació del programa TREVA pretenem afavorir la consciència d’un mateix i el benestar personal, al nostre entendre, eixos essencials per al desenvolupament de la persona.

De mica en mica anirem introduint noves tècniques. Us animem a preguntar als vostres fills i filles sobre aquestes novetats i a portar TREVA a casa.

Si voleu saber més sobre TREVA, consulteu la plana web de l’escola o adreceu-vos a http://www.programatreva.com