Setmana d’enigmes

1 Abril 2016 IE Sant Jordi

dromedariEl proper dimecres dia 6 d’abril celebrarem a l’escola el 3r dia de la ciència.

Enguany és l’any internacional dels llegums i els camèlids i, com és costum, aquest serà el tema general.

Durant tota la setmana hi haurà el concurs dels quatre enigmes (plantejats els quatre primers dies al racó de ciència, al web de l’escola i a Clickedu) diferenciats segons les edats dels alumnes ( educació infantil i cicle inicial per una banda i resta d’alumnes per l’altra). Cada dia, a partir del dimarts, es notificaran els guanyadors del dia anterior i el divendres els guanyadors globals.

mongetes