SardaTIC

SardaTIC és un projecte telemàtic que ofereix la possibilitat que vàries escoles treballin conjuntament, durant un trimestre i de forma telemàtica a través d’un blog. L’objectiu principal del projecte és apropar la sardana i la cobla als nens i nenes d’una forma lúdica i moderna.

A l’enllaç Benvinguts a SardaTic hi trobareu una explicació del projecte, les escoles que participem a Vilassar i les dades del concert i ballada. A dalt i la dreta d’aquesta pàgina posa dia a dia i és per entrar a la primera activitat.

Els nens i nenes de 4t participen al Projecte Telemàtic SardaTIC.

Aquests curs participen 55 escoles d’arreu de Catalunya i s’han agrupat en 11 grups. Aquí els podeu veure.

Una de les activitats presencials del projecte SardaTIC és l’assistència a l’activitat “SardaTIC, el concert!”, un concert pedagògic, a càrrec de la Cobla del SardaTIC, on els músics d’aquesta formació ens expliquen de forma còmica i divertida els secrets de la Cobla, els seus instruments i la seva música.

El dia de l’Aplec serà el 19 de març i el dia del concert al teatre de la Massa serà el 16 de febrer.
El Projecte SardaTIC,  ha estat reconegut pels Premis Capital de la Sardana 2013 a la categoria d’Iniciatives Renovadores. Més informació sobre els Premis Capital de la sardana a la Viquipèdia.

Aquí teniu el vídeo de la ballada final del curs passat 2016:

Vídeo de la ballada final del curs 2015.

GALOP I SARDANA SARDATIC Aplec Vilassar de Dalt 2014.