eMUSiona’t

“eMUSiona’t” és un projecte de col·laboració i intercanvi entre quinze escoles d’arreu de Catalunya associades a la Fundació Tr@ms.

Un espectacle musical que ha estat creat pels professors i professores del Departament Col·laboratiu de Música.

Un total de 750 alumnes des d’Educació Infantil a l’ESO units per donar forma sobre l’escenari una obra musical que farà viatjar al públic per les emocions dels nens i nenes, des de que neixen fins que són adolescents.

Una mostra de com evolucionen i com gestionen el seu món interior per tal de relacionar‐se amb els seus iguals. La música els acompanyarà en aquest camí.

Un espectacle innovador on l’educació emocional, els valors i la tecnologia van agafats de la mà.

El proper 13 de Març de 2016 a l’Auditori de Girona més de dos mil espectadors podran gaudir d’aquest espectacle musical realitzat per la comunitat educativa de la Fundació Tr@ms.

Aquí mateix podeu veure la sessió de la tarda, en la que va participar l’escola.