Passadissos que ens porten més enllà!

8 maig 2017 IE Sant Jordi

Després de setmanes de reflexió i treball en equip integrant les propostes de tots els participants en el projecte (alumnes, mestres i professors, pares i mares) els resultats de la nostra participació a la crida Hack the School són visibles als passadissos de Primària! Gaudim d’un nou espai de meditació per portar a la pràctica tot el que hem aprés a TREVA, un espai de comunicació audiovisual per projectar els curts que hem seleccionat en col·laboració amb la Biblioteca de Can Manyer, elements per poder exposar al llarg de tot el curs el que treballem i creem a Món de l’Art, un espai-còmic destinat a estimular la lectura entre els alumnes de Primària a través dels llibres il·lustrats que la Biblioteca en deixa en préstec quinzenalment, espais on dibuixar a les estones d’esbarjo i deixar volar la imaginació, una gran pissarra vileda que ens permet treballar en grups reduïts aplicant noves metodologies, més espais per jugar a escacs i el nostre súper circuit de cotxes i motos al pati dels horts urbans. Un petit espai però una gran transformació que desitgem estendre a poc a poc a la resta de l’escola!