Fira de la Prehistòria

3 desembre 2017 IE Sant Jordi

Els alumnes de 5è acaben de concloure el primer projecte basat en l’aprenentatge per tasques sobre la Prehistòria. Com a objectiu final del mateix han organitzat la 1ª Fira sobre la Prehistòria de la nostra escola, abillats d’homes i dones del Neolític. A través de diverses parades al gimnàs han explicat als pares i companys tot allò que han aprés al projecte sobre la Prehistòria: eines, materials, art, aliments i indumentària dels nostres avantpassats fets per ells mateixos, informació sobre l’organització i l’evolució de les societats al llarg de la Prehistòria, vestigis d’aquesta època a l’entorn de Vilassar i fins i tot tallers per als altres alumnes de l’escola per compartir l’experiència de l’aprenentatge en primera persona!