Festival de fi de curs

22 juny 2017 IE Sant Jordi

El divendres 16 de juny vam gaudir del Festival de Fi de curs a can Rafart! Després de setmanes d’assajos i per commemorar el 50è aniversari de l’escola, els nostres petits i grans artistes ens van oferir un recull dels millors moments d’aquestes cinc dècades de festivals: la Festa Major de la Trinca, Bollywood, els corriditos mexicans, Grease, High School Musical, Thriller… i l’actuació especial de la nostra particular Década Prodigiosa amb les mestres de la Caseta acompanyades pels pares més revival de l’escola! Moltes gràcies a tots els mestres i professors per la dedicació i afecte  organitzant l’espectacle i als pares i alumnes de 3r d’ESO pel sopar i la festa que es va allargar fins ben avançada la nit!