El nostre particular circuit de Fórmula 1!

8 maig 2017 IE Sant Jordi

Els alumnes de 1r i 2n de Primària ens havien fet una petició molt especial pel projecte Hack the School per reinventar espais de l’escola: volien un circuit per jugar amb cotxes i motos a les estones de pati! I gràcies al Bartomeu Galvany, jardiner, antic pare i actual avi de l’escola, i tot un artista creant espais amb troncs i fustes, en tenim un de genial, fet amb materials naturals i sostenibles! Ubicat al pati dels horts urbans, i construït amb palès que ens han portat els pares, i troncs i fustes d’en Bartomeu, permet als més petits de Primària organitzar els seus propis Grans Premis! Moltíssimes gràcies Bartomeu!